.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایشگاه بلاروس3/ استعداد مناسب بلاروس براي افزايش روابط تجاري با ايران

رئيس اتحاديه صادركنندگان مازندران گفت: بلاروس استعداد مناسبي براي افزايش روابط تجاري با ايران دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامي شمال نیوز از مازندران به بلاروس، نصير عمرانيان محمدي كه نايب رئيسي اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران را نيز برعهده دارد در آستانه بازگشايي نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران در بلاروس گفت: كشور بلاروس با توجه به اينكه يكي از كشورهاي هدف دولت دهم است، مسلماً از استعدادهاي بسيار خوبي براي گسترش روابط تجاري في مابين برخوردار است.

عمرانيان محمدي گفت: در جهان امروز تا مادامي كه كشورهايي همانند ايران و بلاروس، عضو سازمان تجارت جهاني نشده‌اند بايد با تلاش مضاعف و ايجاد تعرفه‌هاي ترجيحي در مسائل تجاري في مابين و حق امتياز قائل شدن نسبت به همديگر در مناقصات همسان باكيفيت و ارزش مساوي نسبت به اخذ قراردادهاي تجاري اقدامات بايسته انجام دهند.

وي با بيان آنكه يكي از شاخصه‌ها در اين مورد خاص، حمايت دولت‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي در امور صادرات و اقتصاد است، اظهار داشت: با همين اهداف و با توجه به صنعت نوپا و جديد مازندران و رشد صادراتي سه سال اخير در استان، نگاه ويژه به يكي از كشورهاي هدف جمهوري اسلامي ايران، مي‌تواند منافع و كارآفريني بسيار خوبي براي مازندران داشته باشد.

رئيس اتحاديه صادركنندگان مازندران خاطرنشان كرد: شاخصه دوم اين نمايشگاه حضور سفير مازندراني و رايزن اقتصادي شمالي در كشور بلاروس و تلاش‌هاي آنها است.

وي ادامه داد: شاخصه سوم، كشور بلاروس با عقد قرارداد سه جانبه با روسيه و قزاقستان كه از معافيت‌هاي صادراتي برخوردار است و جمعيت حدود 175 ميليوني سه كشور فوق، و نزديك بودن به بازارهاي اروپايي مي‌تواند يكي از مهم‌ترين مصرف‌كنندگان توليدات صنعتي و كشاورزي استان مازندران باشد.

عمرانيان محمدي گفت: كشورهاي فوق از نظر گل و گياه، محصولات باغي و كشاورزي مصرف‌كننده بسيار بزرگي در سطح جهان هستند.

وي در پايان تصريح كرد: نياز است دوستان توليدكننده و صادركننده هم استاني با نگاه ويژه در بازاريابي و تامين خواسته‌هاي طرف مقابل به‌صورت استاندارد و درست بتواند جايگاه خوبي را در منطقه پيدا كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجتبی قاسمی 18 آذر 1389
امیدواریم فقط به صحبت بسنده نشود تاجائی که خبر دارم دوست عزیزیکی ودوسالی است مشغول صدورکارت های بازرگانی بدون کارکرد بمنظور انتخابات آتی اتاق بازرگانی میباشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.